Translate

2011年7月6日

分享使用loreal 抗油光冰感保濕爽膚水








上次分享完面霜,今次要分享同系列爽膚水我使用了1個月啦,我見萬寧做75折買2件優惠,爽膚水價錢89元有75折關係,其實,loreal有d產品唔差價錢經濟實惠,使用了1個月,我發現油份出少左.保濕都唔錯,有提升左,亦可能控油太勁,鼻哥有d甩皮,我唔會日日使用呢支.我使用化妝棉抺上面有好清涼感覺,都幾保濕,控油都好得,做到又控油又保濕效果,我認為不可日日使用

保濕:保濕唔錯,明顯有提升左

控油:油份出少左,証明控油係得

清爽:呢支唔算好lup,都好清爽

價錢:89元

回購:50%先會再想買佢

LOREAL人氣產品 Hydrafresh Anti-Shine 抗油光冰感保濕爽膚水 200ml,蘊含萃取自法國不列塔尼海下22米的深海泉水海洋精華,擁有超乎想像的純淨保濕力量,蘊含鈣、鎂等礦物質和豐富維他命,幫助肌膚去除面部油光,即使敏感肌膚也能放心使用。

沒有留言:

張貼留言