Translate

2011年7月12日

星spa服務唔惦

2010-09-25 22:57











25-9-2010
今日去左星spa做facial啦,之前看過其他sis評價,對佢唔抱任何期望,我有晒心理準備,預佢唔會有好好 服務,我book左5:00做facial,我在4;45去到tst啦,因為好少行金馬侖個邊,事前問定星spa係邊個出口,我搵左10分鐘搵唔到大廈, 我打電話問下朋友,因她去過呢間,原來許留山有2間.我問到在屈記對面許留山.我上到星spa時,職員叫我填下表格,我填完後,佢竟然同我講無房,我心想 唔係下,佢唔係應該預留間房,我做了10年facial,從未有美容院可以係個客book左時間下無房俾個客,呢個都算啦,職員叫我行開15分鐘,有房的 話call我回來.但是,我行開40分鐘未有電話,我打番去問有無房,職員話有房啦,我行番去星spa,只係附近度行下
我在5;45先開始 做facial,我入到去星spa,職員問我會唔會轉做修身,我一心想做facial,當初三選1,我都唔會選擇facial啦,我話唔轉啦,做番 facial就可以啦`她問我駛唔駛放手袋係櫃,我放入外面的櫃,我就入房做facial,今次做呢個是有機fcaial,美容師全程無講解facial 流程,我唔知美容師名字,佢無講自己個名,美容師手勢就一般啦,針清個方面都幾求其,今次有做足75分鐘,,美容師幫我做facial期間,有其他職員入來3-4次啦,我都照休息,我認為美容師幫緊個客做facial,係唔係唔應該俾其他職員隨意出入呢,其實都幾掃擾客人,今次有做足75分鐘,至於按摩方面仲求其,求其到幫我按頭2-3下當按完我平時做完facial會見到效果,今次做完 後,我覺得看上去同未做差不多,我做完facial後,職員有sell下我公晌plan,可能見我無意想join,好快俾我離開
我去過不少 美容院做facial,無好似今次星spa咁差服務,星spa有須要改善服務,佢有心想blogger想join plan,職員態度要再訓練,我係唔駛俾錢,我都係客人,我係book時間之下來,有什麼理由可以同個客講無房,星spa要預時間同間房俾個客,我做 facial以來第一次遇到呢d情況,呢個真係講唔通仲要個客等左40分鐘先有房
最後要多謝星spa選中我成為今次試做者之一

沒有留言:

張貼留言