Translate

2011年8月30日

換新look








30-8-2011

今日有d唔舒服就去了看醫生,醫生俾左2天s?l,我看完醫生後.經過tin shing商場,想換下髮型轉下心情,本想找番上次幫我剪髮的髮型師,撞正她放假,髮型屋找來另一位髮型師叫leo,今次加埋焗油.焗油有幾個價錢,想使用靚焗油品牌,價錢貴d,我本想選最平90元,髮型師叫我試下150一隻叫寶馬
焗油品牌,其實,今次是我第3次光顧動感了.因我今次想改下些少髮型,我問左leo,我的頭髮可點剪,佢俾左一d意見給我.他都算好好傾,又會主動了解客人須要,我覺得幾好,因我今次係早上去剪,髮型屋唔算多人,過左一陣就好多人,大多數係小朋友

今次呢個look都幾好,我好滿意今次髮型,剪髮+焗油埋單要228元.價錢都ok,

有sis住tin shui wai,不妨可考濾動感.我試過3個不同髮型師,剪髮技巧都幾好,收費都唔算太貴`

沒有留言:

張貼留言