Translate

2011年8月20日

今日返番去四葉做facial









其實月頭時打去四葉book時間啦.,呢間係07年時開始做facial,不過,而家少左去啦,因為呢間的職員有d煩.估唔到最近去番,似乎有改善,不再做完後不停sell野,講番今日做facial,其實,呢間店舖都算大,有沖淙地方同有櫃俾客人放私人物品,規模係細美容院來講算唔錯,我一向都唔太注重有無沖涼地方,我做完facial換自己衣服番屋企沖淙啦,今日美容師幫我選左金泊facial,聽上來好似好名貴.主要功效係保濕,今日幫我做facial呢位美容師手勢都ol.我差不多訓著,過程都好舒服,又無sell野,感覺好好,今日做完出來後.店員又無sell野,好快俾我走.我想我唔會再join呢間了,因為係另一間join左plan,價錢又唔貴.比四葉仲抵.因四葉係扣格數.上年買3000元./50格,其實,平均扣我3格左右,其實都唔算特別平.服務還可以啦,另外,做埋手膜,,當初join plan時送附加療程

美容師手勢:以前個斑比較好d,而家新請比較一般

服務:我發現近1年,美容師係做facial時有偷工減料情況,原本2小時facial,試過1小時就做完,今日有d呢d情況,但是,無上次咁勁,早左15分鐘做完.,發現佢無做到boady按摩,平時有20分鐘按摩,完全無做到

價錢:我join呢間有3年.我唔知有無加價,對上次買plan係09年的事,因為它的plan不限年期,而家少左去關係

今次做完facial出來看上去好左.呢間係無蒸面.主要靠產品,今次黑頭唔多.針清好似無做到.我都唔知佢有無做,因為我訓左.哈 哈

呢間係新元朗中心.近荷花世界附近

沒有留言:

張貼留言