Translate

2011年8月14日

分享使用olay磨沙去黑頭潔面乳









【产品名称】玉兰油矿物控油深层洗颜泥


【产品特点】磨砂祛痘深层洁面乳,帮助深层洁净,抵御粉刺黑头,呈现洁净光滑的肌肤。
含按摩柔珠,帮助软化肌肤表层,带走毛孔内多余油脂和污垢,帮助淡化黑头。
配方含有BHA水杨酸成分,细致肌肤,温柔去除累积的老废角质,帮助减少粉刺,令肌肤通透干净。
含有维他命成分的配方,帮助呵护肌肤天然表层。

适用范围】任何肌肤

使用方法】将产品挤在掌心涂在脸上.采用按摩手法,彻底清除面部油脂污垢,然后用清水洗净



亞妹有一支olay磨沙唔要.我順便接收佢,我使用了呢支有2星期,我認為呢支效果普通,至於去黑頭效果,我暫時看唔到去黑頭效果,潔淨就一般,粒子好幼細,用上面時都好快溶解,慢慢按摩打圈再用水沖乾淨,感覺唔算太乾,呢支不會買啦,我認為唔算特別好用,萬寧同屈記賣29.9元,以呢個價來講,有其他選擇啦

潔淨:我認為真係一般,只係不過不失

去黑頭:只係使用2星期,看唔到效果

磨沙粒子:呢隻好幼細,唔會太粗,亦不會傷皮膚


總結來講olay呢支磨沙,真係一般,可試可唔試.自己不會再入佢

沒有留言:

張貼留言