Translate

2011年8月14日

今日去了元朗一間叫wai ying美容院




14-8-2011

今日同屋企人去了新元中的好彩飲茶.大家飲完茶後,亞妹同媽咪返大陸剪髮,自己要去大斑取月餅,我行過一間細美容院,俾98元facial吸引左入去,當時一個客都無,店內只有一位店員,我見佢打電話call番老闆娘返來,可能呢間店位置都幾辟,應該星期六/日呢d日子好多客,我見呢間一個客都無,如果佢有位先做,店員帶我入左套房後,呢間環境尚算ok,facial過程都舒服,幫我做facial美容師有d煩,facial:洗面-蒸面-針清-爽膚-fu清潔mask,-導入精華-fu保濕mask-按摩-查面霜,成倨facial做左90分鐘,老闆有d想sell野,我最後好堅定拒絕左,我在出面有做開美容院,我見佢呢間有試做先試下,我覺得有d煩,成日做做下時就sell野,我唔太喜歡,呢間抬高自己踩低其他店,老闆係咁彈我的皮膚不特止,仲彈埋我做開個間,我最僧呢d sell人手法,佢做完出來效果就一般,美容師手勢就一般,反而針清做得幾好,呢間不會再有下次啦今次做128元.價錢都抵

店內環境:尚算企理,地方唔算好大,都幾乾淨

美容師手勢:我認為還可以

服務:有d煩人,但是,不會太迫人join plan


沒有留言:

張貼留言