Translate

2011年8月31日

初試per FACE 3As激光美白去斑療程












30-8-2011


早前在per FACE 見到有試做優惠,我在網上登記左.無耐收到per FACE 電話,職員問我想book邊間,最後選左cwb.其實,日子一改再改啦,今日有d唔舒服,照去cwb試下3As激光美白去斑療程,之前見blogger口碑不錯.388元就可試做3As激光美白去斑療程,有d心動.cwb對我有d遠.我好想試下呢個facial.今日book左3:30,per FACE  cwb店舖環境唔錯,地方又夠大.看上去感覺好舒服,我入去到時見到抬面有花茶,方便客人可以飲用,職員講解好仔細,等客人可以更加了自己的皮膚問題,其實,有d想sell人買plan正常,職員又唔會好強迫,跟住治療師帶我入房幫我做皮膚分識.分識完後帶我入房開始做激光,我第一次做激光facial,心情有d緊張,感覺好得意,凍風使我好唔舒服,其實,痛就唔算太痛,治療師問番我的感覺,打完激光後,再帶我去另一間房.就在隔雜,幫我fu番水份mask,成個過程大約75分鐘.做完出來效果好好

我做完facial,職員有d想sell我join plan,一個療程要5000元/4次.店員講到好平,店員完全唔俾客人慢慢考濾,給我的感覺hand sell,5000元不是小數目.呢間再有試做唔會再join,實在太煩人

完成facial後送了一份禮品,是2支保濕精華,治療師同店員叫我facial要做多d保濕mask,亦不要1星期之內做磨沙同使用美白產品
細胞再生能力會受到自由基和細胞新陳代謝速度所影響,當細胞新陳代謝出現問題,細胞便失去了自我「修復」、 「治癒」和「再生」能力,皮膚就會出現老化現象。要真正了解皮膚衰老問題, 必須要從細胞新陳代謝開始。3As細胞修復系列融入了Awake(喚醒)‧Activate(激活)‧Alleviate(養息)療程, 喚醒肌膚細胞自我再生力量,全面從表皮至真皮層「修復」、「治癒」、「再生」肌膚細胞。



膚色暗啞不均及色斑的成因,在於黑色素細胞釋放過多黑色素,並積聚於皮膚細胞當中。要徹底解決色素問題,必須從細胞新陳代謝根源開始。

採用短脈衝50億份之1秒高速振動的激光;將皮膚細胞內的黑色素打散,再即時進行 3As紓壓細胞按摩療法,喚醒沉睡細胞,加速新陳代謝,徹底改善暗啞、色斑等問題,令肌膚回復嫩白剔透。 
喚醒沉睡細胞,傳遞修復黑色素訊號
重點擊退色斑及黑色素,令肌膚回復嫩白細緻
一次過改善色斑、色素不均及暗啞等問題
徐了cwb店舖,tst亦有分店,大家可以係網上登記試做388元.仲有免費試做facial,可上它的網站看下
http://www.perface.com.hk/web/e_form_page.php?gclid=COaypYeK-aoCFUlMpgod4GpoLg

沒有留言:

張貼留言