Translate

2011年10月29日

mac修眉記



話說好耐之前想找專修眉店舖修下堂眉,2年前係細店舖修過,效果不太理想,一直都知化妝品品牌有修眉服務,後來,我在敗金個blog見她推介mac修眉.金金去開個間對我呢個新界人來講有d遠,在9月時等到mac在屯門開分店.仲要在我返工附近個邊,我在金金fb上問她在屯門有邊個mua,經金金推介一位mua俾我,第一次去mac 修眉.mua話我堂眉不須大修.仲話我的眉型算幾好,在mua幫我修下堂眉,個位mua 姓so,她好靚女又好好傾,2次找她幫我修.第一次修完後.立即post左張相上fb,有好友問我看上去隻眼大左,今次第2次去,我順便jion埋plan

mua修眉技巧:我覺得蘇菲技巧幾好.好有耐心去修.又會教我自行修時有什麼要留意地方,幫我畫埋眉.教埋點做

工具:mua會立即清潔工具.感覺都幾好

眉型:針對客人眉型去修,亦唔會隨意批評客人眉型



mac單次要150元.jion plan會抵d,750元/6次.平均125元一次.蘇菲是好細心mua,我認為修得唔錯

沒有留言:

張貼留言