Translate

2011年10月28日

分享去詩琳試做嫩肌美白保濕facial






21-10-2011

這是上星期五的事,之前上詩琳fb有一個試做優惠,有facial/修物2個選擇,我選擇前者,亦可以去番近自己的分店,詩琳在網上有不少負面評價,當初心中有d心大心細,我認為自己試下先知,我book左21號去屯門店試做,起初有d擔心太hand sell,我入到店舖時,有一位員工問我認唔認得她,原來她是前水磨坊員工,她給我一份表.屯門店地方唔算好大,有6-7間套房左右,先了解左我的皮膚,美容師帶我入房,今次做呢個是人手facial,成個facial大約係60分鐘左右,我比原定時間早左到,美容師的手勢都ok,有埋按摩,過程都幾舒服,美容師無sell過我,只係好細心幫我做facial,坦白講,facial效果係一般,做完出來有d白到,我做完出來,店員有問我感覺如何,她真係無sell我,只係問左一句有焦興趣keep住係度做,我大約問過價錢,實在太貴啦,成萬元/20次,新客可以9000元左右/20次,恕我不是我的負擔能力之內.只係人手facial,我認為唔太值咁貴,店員見我無意join,無再sell啦,我俾完錢就離開了,試做價238元/60分鐘

店舖環境:我認為都ok

美容師手勢:我認為都唔錯

效果:我認為就一般啦

服務:我認為比想像中好,因網上有不少人話詩琳hand sell,我唔清楚別的分店.以我當日去屯門店,服務都幾好,有sell當然有啦,就唔太handsell個隻

沒有留言:

張貼留言