Translate

2011年10月22日

分享使用revlon bb cream






21-10-2011

在去年10月時在kb fb參加了她攪抽獎活動,我有幸俾選中得到一支revlon bb cream,我有使用revlon呢隻品牌化妝品,我平日少化妝,一直覺化妝是一件好煩的事,我份人最怕煩啦,之前有上網買過bb cream,個人認為太白了.今次使用revlon又如何呢,呢支不是日日都查,1星期使用2次左右,今次使用03號,我覺得呢支起初查上面有d白,過一陣好快無事,我覺得呢支唔太焗身,遮暇一般,我發現一到中午好易有出油問題,有d甩色情況,防曬效果又ok,使用一排無黑到達.呢支唔會入手啦
國際化妝品牌REVLON隆重推出專為亞洲人肌膚而研製的鑽石保濕BB Cream,產品揉合尊貴的鑽石粉末(Diamond Powder)及持久保濕配方,為肌膚全面提供保濕、遮瑕、防曬及護膚功能,讓您肌膚閃耀透明美肌力!
6大功效
  • 保濕滋潤,我認為普通啦,使用後唔算好乾
  • 覆蓋毛孔,呢個mama地,我認為唔太遮到
  • 遮瑕,呢個真係一般
  • 防曬 (SPF30/PA+++)
  • 妝前底霜
  • 淡粉底,可當粉底使用,適合懶人使用.例如我
REVLON BB Moisture Cream 鑽石保濕BB Cream質地透薄,效果自然細膩:
  • 新產品特別加入尊貴的鑽石粉末 - Diamond Powder,細緻的鑽石粉末能巧妙地利用光線的反射原理,不經意地遮蓋毛孔及色斑等瑕疵,令面部輪廓倍添分明,360∘展現肌膚透亮光芒。
  • 蘊含Synthetic Mica,為肌膚添上光澤,防止因皮脂造成的暗啞,保持妝容色澤不變。
  • Double Soft Focus技術,令細紋和毛孔消失。
  • 更含抱水性氨基酸潤膚劑和Lipidure,全天候提升肌膚水份及滋潤,24小時修護肌膚,為每一個肌膚細胞提供充足養份及水份。
  • SPF 30/PA+++,隔絕UVA、UVB的傷害。



沒有留言:

張貼留言