Translate

2011年10月14日

分享使用olayAquaction Long Lasting Hydration Gel











質地清透易吸收;迅速補充肌膚大量水份,並長效鎖住水分;含聚水能量因子配方和溫泉礦物精華,持續使用,幫助提升肌膚主動保濕能力。


其實olayAquaction Long Lasting Hydration Gel呢款出左好耐啦,最近找來當紅明星楊穎做代言人,相信大家最近看到她幫olay拍廣告,呢樽係8月尾時入手,見佢有7折,買左一樽來試.olay是我少買品牌,話說n年前使用過,質地比我的感覺lup左些少,為什麼又會買呢樽呢,我個人都幾喜歡查gel質地產品,感覺唔lup又好爽,哈哈,使用了Aquaction Long Lasting Hydration Gel有1個月了.我使用後對olay有d改觀,保水真係唔錯.查上面又唔lup,香味又唔係太勁,包裝好吸引,價錢都唔貴,有時有特價好抵,呢樽有機會再買


保濕:使用了1個月,坦白講,起初對呢樽無太大期望,今次有驚喜,發現使用後皮膚水潤左


清爽:我認為感覺都好清爽,又唔lup


香味:它的香味唔算好勁


價錢:129元/50ml,唔太貴,有時特價仲抵



沒有留言:

張貼留言