Translate

2011年10月14日

分享使用美肌之誌膠原蛋白極緻mask







早前同媽咪行街,在萬寧掃左不少mask,美肌之誌之前出左mask套裝, 一盒有12片,價錢係79元1set,昨日同今日取左骨膠原mask來gfu下,我有買美肌之誌,佢算係平靚正之選,我使用了2日.唸款膠原蛋白mask的保濕唔錯.使用後感覺好水潤,把面上淨下精華液慢慢按摩好快吸收,佢無什麼香味,我覺得都貼面

保濕:我覺得保濕唔錯,水份測試,未用前只有2格,使用後升到5格

緊緻:只係使用2片,看唔出有呢方面功效

美白:美白只係一般,主要係保濕會好d

吸收:我都認為好吸收

價錢:85元/7片

回購:80%會再買

fu mask係護膚重要一環,我認為唔可以懶..夏天會勒力d夏天平均1星期3-4日,反而秋冬會懶d.因冬天有時太凍,平均1星期2日

膠原蛋白極致保濕面膜蘊含豐富膠原蛋白,天然而持久的保濕效果,能夠深入滲透肌膚底層,瞬間回復彈性及滋潤,是肌膚最佳的營養補充劑;另含豐富透明質酸原液、蘆薈及藍藻等保濕成份,令肌膚即時提升1,000倍水分;其甘草精華有嫩白肌膚、緊緻毛孔之功效,使肌膚更晶瑩亮麗;配合面膜獨特的剪裁設計,比一般面膜更能緊貼面部,讓豐潤幼滑的精華液充分呵護每吋


主成份:甘草萃取液、透明質酸、蘆薈萃取液

沒有留言:

張貼留言