Translate

2011年10月12日

雷品:DERMAGRAM TONER


2009年19-9-號時去了醫美肌護膚講座,講座後送了一set sample給去講座的人,是一支洗面乳同爽膚水,我就先使用了呢支爽膚水,當我使用呢支爽膚水,呢支爽膚水感覺有一點lup,使用了10日時間,發現皮膚出了痘痘同有一點敏感,我現在停用了,幸好呢支是sample.我一定不會買呢支爽膚水

香味:有d似酒精

保濕:只係一般

舒緩敏感:我使用左敏感,一點都舒緩唔到

回購:幸好只是sample,我不會再買呢隻品牌

我使用呢支是09年的事,幸好當時只係使用sample,因無再使用呢支,敏感好快無事



結合多種具紓緩及保濕效能的植物精華,能即時平衡及軟化潔淨後的肌膚,迅速補充水份,以紓緩肌膚因乾燥而出現的痕癢及泛紅等過敏現象;同時在肌膚表面形成一層保護膜,築起天然防禦屏障,防止水分流失,並為吸收後續的護膚品作好準備。
容量:120 毫升










沒有留言:

張貼留言