Translate

2011年10月11日

分享使用methode swiss水分再生面膜









產品簡介
瑞士蜜黛詩 水分再生面膜發揮保濕,緊致雙重功效。能促進血液迴圈及舒緩緊張壓力。使用後肌膚的水分調節功能得到改善,散發出容光煥發的光芒。

原產地
日本

適合膚質
任何皮膚

HK$ 590.00
Methode SWISS(瑞士蜜黛詩)一系列護膚品,以瑞士先進護膚技術及最優質的天然材料結合科學原理研製而成。多個護膚系列帶給肌膚全面的呵護,發揮了瑞士純正、簡單而高效的護膚奧妙。

其實,我在4年前買過methode swiss了.當時買係面部磨沙,因為認為一般,有幾年時間無買呢隻品牌了,今次會再買套裝之外,598元有精華/面霜/1片mask/1片eye mask,我試過質地又ok,決定再試下呢隻品牌,今次可以使用下有生以來最貴mask,因為只係使用了1片.保水有輕微提升,我係未用前好乾,我感覺使用後有好水潤感覺,模上去好滑,另外,mask紙質有一點厚.不會太易整爛

保濕:使用1片有提升,只係1片比我感覺好水,精華仲好多

緊緻:因只使用了1片.看唔到有明顯功效

回購:只有50%先會再想一想是否買,因價錢太貴了

沒有留言:

張貼留言