Translate

2011年10月9日

分享使用S-CLINCMulti Energy Up Silky Essence









9-10-2011
在7月時行萬寧時,見到S-ClinicMulti Energy Up Silky Essenc做98元/50ml,原價係158元/50ml,我見價錢好吸引,之前在網上見到有人介紹過呢隻品牌,亦上去官網了解過,決定買一支返屋企試下.呢支係8月尾開來使用,我使用了1個月時間了,我本身皮膚是混合肌,有d敏感個類皮膚,我使用了呢支後.舒緩敏感情況無特別改善,亦無變差,只係不過不失,保濕又一般,我認為不算特別好用.呢支亦不會再買了.話說我使用一支用到一半,我又唔想再使用了,俾埋媽咪使用,呢支無香味,唯一幾好地方,又唔會好臭

香味:呢支標榜無香料,起初怕佢好臭,使用後無好臭感覺

舒緩敏感:只是一般,唔會有太大改善

保濕:使用了1個月,呢支保濕真係一般,看到圖片唔會有太明顯上升

回購:應該不會再買呢支精華



Multi Energy Up Silky Essence



魚子精華、納米輔酶 Q10、膠原蛋白、彈性蛋白等多種珍貴修護成分,深層滲透直達肌膚底層,舒緩、鎮靜、抗敏感。提高肌膚自我修復能力,促進健康細胞再生,減淡皺紋及細紋,塑造緊緻的面部輪廓,令肌膚回復細緻柔滑。

沒有留言:

張貼留言