Translate

2011年11月23日

新look似小丸子.又似花家姐



23-11-2011

這星期的心情不太好,想去剪髮轉下look.今日去了平日剪開salon,幫我剪開髮型師放假,今次換了另一位,髮型師問我想點剪,我話剪番之前個髮型,我在salon剪了1小時,剪出來效果就一般,我約左某好友在西鐵站交收,昨日打俾我,在某網要取試用品,問我駛唔駛幫我取埋,某好友問到,要多謝她幫我代領,就約左她今日交收,她一見到我新look.不是讚我,竟然似小丸子,似小丸子不緊要,起碼小丸子可愛,事後她在我的gfb似花家姐,唔想似花家姐,花家姐好樣衰,

話時話,呢個髮型真係咁唔惦,寧願似小丸子,唔like花家姐

沒有留言:

張貼留言