Translate

2011年11月22日

分享試用ling lee橙花l-cream










天然抗氧化面霜,為你修護每一寸肌膚。
成份中加入了『植物蘋果幹細胞』,使肌膚抵抗力增強,回復緊緻及彈性、且膚色均勻並改善敏感皮膚。
早晚潔面後,每邊面頰抺上約一粒白豆大小份量之面霜,然後輕按全面至吸收。    
我在讀書時代聽過ling lee名字了,一直知道她有出自己diy產品,以前唔太識護膚,我在出來工後先開始理理下自己的皮膚,因為ling lee銷售地點唔多,一直無機會去試下lin lee產品,,早前見ling lee攪試用.幸運地俾選中成為其中一份子,在12號當日,因約左朋友去mk,我見順便去煉取試用品,我本應試蘆薈精華,我去到mk店,因我同時幫埋朋友取,店員話我個封看唔到試邊隻.我指左最底下個環,我返到屋企發現俾左橙花l-cream,我費時再出去換番,我照使用算啦,我使用了10日了,呢隻是無香味,香味是天然味道,我覺得ok,呢隻保濕就普通啦,我使用前後好似分別不大,


保濕:使用了10日時間,我認為就一般啦


質地吸收:因是cream,我認為唔算好lup.吸收好快


改善敏感:我係輕微敏感肌膚,我覺分別不大


整體使用10日,呢隻cream只係一般,唔算特別好用,我想我唔會入手呢支


沒有留言:

張貼留言