Translate

2011年11月19日

今日去左做facial





18-11-2011

我從02年開始做facl,第一間做水磨坊,一做就10年,因水磨坊年年都加價,最後無係佢做啦,後來,又係四葉join左plan,服務真的好hand sell,有d未完.媽咪朋友介紹媽咪去佢做開美容院,係一間細美容院,媽咪買左又少去,因她返大陸做多,媽咪叫我試下元朗個間,老闆娘好健談,又唔hand sell,真心為客人去改善皮膚問題,呢間叫a& j beauty,位於元朗興隆中心,店舖唔算大,a&j有2位美容師,其實,連老闆娘在內.我在a& j做了2年facial,我大約1個月去一次,收費好公道..年頭先買左2000元/15次,老闆娘用料係唔錯,我主要做保濕facial,老闆娘手勢都好好.另一位美容師都好有經驗,每次去做訓左,哈哈,在a&j beauty,皮膚好左,

我一直好想寫a&j beauty,我認為呢間真係幾好,環境唔可以同大型美容院相比,我認為最重要係美容院用心為客人去改善問題.另外,呢間亦唔hand sell,我試過大型美容院.一邊同你做一邊煩你join plan,呢間無呢個問題

美容師手勢::我認為2位都好好,針清又唔會好痛.徐非當日塊面好唔乾淨又另計

店舖環境:地方唔大,十分企理

用料:起用mvp/ming "s呢2個品牌

分享到這裡,大家有興趣去元朗興隆中心查詢

沒有留言:

張貼留言