Translate

2011年11月15日

分享使用MAJIAMI 全效泡沫卸妝油








今年3月在台灣美妝專門店買野時,送左一些產品給我試用.最意外有一支係貨SET,係卸妝油,最近開來使用,呢支卸妝油最神奇係泡沫,當你抺上面時化為油,剛巧星期六去完化妝斑,正好使用呢支,看下卸妝得唔得.我認為呢支卸淡妝無問題,當我把泡泡抺上面.跟住變油,好鬼得意.我認為卸妝都卸到8成,使用後又無不適,亦無出粒粒情況,一支都用到3個月,我認為MAJIAMI 全效泡沫卸妝油都幾好用.可以買下,MAJIAM是台灣品牌,以前使用台灣品牌無邊隻用到,今次見佢係送,我抱住一試無妨心態使用,估唔到又OK

乳化:呢支都好易乳化,只要把它抺上面再用水慢慢乳化,好快洗去泡泡,又好乾淨

潔深:我認為好乾淨,卸到8成面上化妝品,亦唔會有粒粒出現

方便:因它是泡泡,無須再加水.

價錢:正使用呢支,係買野時送,上過台灣美妝專門店,都唔太貴,78元,最近仲做緊40元,都幾抵

回購:可能會買

成份夏威夷核油、人蔘萃取液、橄欖油、白茶香精、果酸、維生素A、奈米銀

沒有留言:

張貼留言