Translate

2012年1月22日

澳門之旅:玩樂萹





























2011-12-17-18

上年相約好友一起去澳門2天,我好耐無去澳門,差不多有10年無去啦.因為屋企人對去澳門興趣不大.,我寫blog後認識不少朋友,有d成為現實朋友,今次同我去澳門呢位blogger,我們都是寫blog上認識,成為了朋友,今次去澳門,我們相約一起去,只係2天.都係開心回憶,我對澳門不太熟識,2個女仔拿住地圖,四處去覲光,友人方向感好過我.今次我們住澳門銀河其下大倉.我們2個女人在旅遊上傾左好多事,集中扮靚,我無去澳門咁耐變化好大,我們先去了熊貓館,我們去到時間遇上是熊貓訓覺時間,我們等了30分鐘先起身,哈哈,我們看完熊貓後,坐番的士出市區,因為要番去酒店休息一陣,大倉真係好正,環境又好好,

我們在2天時間去了不少地方,今次是自由行,行得好舒服,喜歡去那裡便去那裡.今次行程,有d是我的澳門通同事幫我plan,要多謝他幫我plan,有d最後無去到.希望下次再去番

今次去澳門開心旅程,希望下次有機會再去,旅遊文始終不是我主要寫一環,我只會簡單記錄自己的心情

沒有留言:

張貼留言