Translate

2012年1月18日

分享試用rachel k lip gloss(深紅色)









18-1-2012
1月初收到rachel k邀請試用,今次喜出望外,竟然一口氣送3set,rechel k呢隻品牌,真係無聽過,對我來講有d唔太認識,近日上網找它的資料,來自新加坡.bb cream就使用得多,cc cream是第一次接觸.在bb cream之後出現cc cream,cc cream下次會出文分享,今次首先試了lip gloss系列,星期日使用了深紅色,呢支真係好上色,返工唔會查呢支,因為太紅了,我查上咀時唔止出色,仲唔中up,rachel k lip gloss唔算lup ,又唔會好痴咀,可能我短髮關係,完全唔覺會痴到頭髮,我唔太喜歡它的設計,可以keep到半日,只須補查一次

上色度:真係好上色.掃上手背,查上咀只須一層見到好實色,我另外使用朋了紙巾印一些

潤澤:呢支lip gloss 真係ok,夠潤

設計:我唔太喜歡啦,好難控制份量

價錢:唔知,找唔到價錢,今次是試用品

深紅色是我平日少查顏色,平日比較喜歡粉橙色多d

rachel k 網站
rachel k 

沒有留言:

張貼留言