Translate

2012年2月25日

分享使用choi fung hong遮糖沖涼液


上面隻手未使用choi fung hong遮糖沖涼液前
下面隻手是使用choi fung hong遮糖沖涼液後


25-2-2012


功效說明:
添加滋潤的蔗糖成份,性質溫和,潔淨同時滋潤、保濕肌膚,預防肌膚乾燥。長期使用,能改善膚質,使肌膚柔嫩,有彈性。

主要成份:
蔗糖(Sucrose):蔗糖是一種天然有機物,經過幾百年人類的食用證明,蔗糖是安全的食品,應用在化妝品中,蔗糖具有高效保濕滋潤功效,能抑制細菌的繁殖、止血消炎,有助於傷口癒合,營養肌膚,使肌膚柔嫩、光滑。 

甘油(Glycerin):物美價廉的多元醇保濕劑,可以吸取空氣中的水份給皮膚保濕,也能將皮膚中的水份鎖住,使皮膚保持柔軟,富有彈性。

用法:
取適量於沐浴棉或手心上,然後輕輕揉洗身體肌膚,以清水沖洗使可。

注意事項:
只供外用,不適用於面部,若使用後出現敏感症狀,請停止使用,並請教醫生。避免使用於傷口及皮膚異常地方。若不慎入眼,請即以大量清水沖洗。

我在3年前開始買choi fung hong來使用,主要買choi fung hong遮糖沖涼液,大大支可以使用好耐,我係1年先用完一支.我本身body易敏感的人,使用choi fung hong遮糖沖涼液無呢方面問題出現,價錢又平,25元/1000ml,好抵用,香味好清香,滋潤都ok,使用後又唔事,我用到第3支啦,choi funh hong有d產品真係唔差,它的香味都幾好,一邊沖涼一邊散發蜂蜜香味,感覺都唔錯



乾淨:我覺得呢支使得後好乾淨,特別適合秋冬使用

滋潤:呢隻ok,使用後皮膚好滑,又唔太乾,感覺好好

香味:有些少蜂蜜香味,唔錯

價錢:25元.1000ml,大大支好抵用

回購;回購到第3支啦

我使用choi fung hong遮糖沖涼液有3年時間,當然自己俾錢買啦,呢支真係唔錯,始終產品人夾人


微慱
http://weibo.com/fannywong1975



沒有留言:

張貼留言