Translate

2012年2月3日

分享使用kawai俏佳人紅酒玻尿酸嫩白保濕面膜










3-2-2012

我在2010年去過台灣,在當地不是買太多護膚品,呢款mask是我唯一買入,因為要排隊使用,最近開來使用,使用了5片.,為什麼會買俏佳人呢,一來香港無呢隻品牌,我都幾喜歡試新野,決定試下呢隻.至於價錢nt499元,我唔知有無記錯,買左一段時間,實在想不起實際價錢,,呢隻mask唔算特別好用,保濕只係一般,美白唔多覺,冬天使用唔夠保濕,夏天會好d,因為想快d用埋佢,提升水份效果好輕微,下次再去台灣,唔會買呢隻

保濕:我認為真係一般,不至於好差,亦唔覺好好用

美白:我使用了5片.唔太覺有白到

潤澤:普通啦

香味;呢隻唔算好香,都ok

防敏感:我使用呢隻又無敏感

貼面:呢款不是太貼面.有d位都唔太貼面
回購:應該再買機會不大呢

我在網上找了呢隻mask成份,你的皮膚嚴重敏感就不太適宜使用

成份中文名稱概略特性粉刺刺激安心度 
Pure Water
純水
Glycerol
甘油, 丙三醇‧溶劑
‧保溼
00
Propylene Glycol
丙烯乙二醇, ...‧溶劑
‧保溼
00
Algae
海藻, 海藻粹取物, ...‧保溼
‧鎮靜消炎
‧抗氧化
54
Squalane
角鯊烷, 角鯊烯, ...‧抗靜電
‧保溼
‧抗氧化
‧柔潤劑
10
DMP
鄰苯二酸二甲酯‧溶劑
GMS
單硬脂酸甘油酯, ...‧界面劑
‧溶劑
‧乳化劑
Carbopol
卡波莫, 卡波姆, ...‧乳化劑01
Lemon extract
檸檬
Methylparaben
苯甲酸甲脂, ...‧防腐劑00
Propylparaben
對羥基苯甲酸丙酯, ...‧防腐劑00
EDTA
乙二胺四乙酸
Sodium Hyaluronate
玻尿酸鈉, 透明質酸鈉, ...‧保溼00
Idebenone
艾地苯, 艾地苯醌, ...‧抗氧化
Aloe Barbadensis
吉拉索蘆薈, ...‧鎮靜消炎00
Ginkgo Biloba
銀杏‧鎮靜消炎
‧抗氧化
Perfume
香料, 香水, ...



沒有留言:

張貼留言