Translate

2012年2月3日

一支好雷磨沙:stlves






3-2-2012


我有用開stlves,加上好耐之前在網上有人提過stlves潔面磨沙係幾好,在去年2月在屈記入手一支磨沙,加上價錢唔貴,39.9元大大支有排用,我又中招啦,呢支極唔好用,粒子好粗,唔小心大力使用.好易搞到面紅紅,我覺得呢支好似洗極唔乾淨,試過沖水5-6次,仲有磨粒在面上,感覺極唔舒服,使用後又唔知覺少到黑頭,我使用了接近1年,呢支好雷,以後唔買呢支磨沙,又唔係好好用,,`:stlves呢支好廢

潔淨:好似洗唔乾淨,用水洗極仲有磨沙粒子

磨沙粒子:粒子好粗,如果唔小心大力使用,仲好易紅

香味:無什麼味

價錢:39.9元

回購:不會再買,實在太雷啦

呢支太雷,我把鬼火扔去垃圾桶算啦,可以講雷到無朋友個隻

St. Ives 最经典的杏子洁面摩砂膏,是美国人从小用到大的保养品哦!超市开架产品的价格,却有着不让大牌的效果与质量,成为让人忍不住一买再买的经典护肤产品!

淡黄色的乳霜,夹杂着一些微小的杏子颗粒(100%纯天然),制作过程全部使用最纯净的瑞士极地水,所添加的护肤成分均来自瑞士天然种植的草本植物。

通过皮肤专家测试
用后无紧绷感
不堵塞毛孔
内含维他命的丰富杏子萃取物
瑞士天然水配制而成
富含瑞士天然草本精华

使用方法:一日两次,取适量于掌心或海棉上,加少许水搓起泡,涂于沾湿的面上打圈,让污垢充分溶解后,用水冲净即可。

用途:温和洁净肌肤,去除面上油脂,污垢及死皮,一次过清除黑头及粉刺,避免暗疮滋生,彻底洁净污垢、油脂和彩妆,同时为肌肤提供滋润保湿,令肌肤幼滑柔软亮泽



沒有留言:

張貼留言