Translate

2012年2月8日

分享使用rachel k cc cream








7-2-2012

1月收到rachel k電郵,想邀請我試用rachel k產品,我對rachel k一點都唔認識,後來,在網上搜尋有關它的消息,使我對cc cream有興趣,bb cream使用得多,反而cc cream真係無使用,之前jm代言個隻,價錢有d貴,當時興趣不大,估唔到今次可以試下cc cream,今次試用來自新加坡rachel k,今次rachel k pr俾了3set,有cc cream(3支)/lip golss(3支),/粉餅(3盒),,bb cream相信大家使用得多,cc cream同nn cream有何分別,我在網上搵到rachel k資料,我有使用bb cream,,我使用緊bric bb crem係幾好用.日後會出佢分享文,cc cream比bb cream係唔係仲好,今次試用rachel k使用了1個月,其實,我不是日日都查,cc cream同bb cream有一個共同點是一支多功能粉底,,我使用了rachel k遮暇不是太得,好似鼻哥紅印就遮唔到
不是太遮到.,cc cream查上面唔係太lup,我覺得有d白,查太多份量好易變白面女生,可做到美白效果,rachel k不太焗身,我使用了1個月無出粒粒,防曬功效都ok,起碼使用了一段時間無黑到,控油就一般啦,保濕都ok

美白:使用了1個月,呢支有美白功效,看上去有d白左,唔知關唔關閃光燈問題

遮暇:老實講,真係唔太得

潤澤:普通啦,查左後有d光澤

保濕:感覺都唔太乾

防曬:呢支都ok

rachel kcc cream整體來講.我認為就一般,好唔好用呢.我認為唔太差,亦唔算得上好好用,我認為cc cream同bb cream分別不大,對我來講,只係一支多功能用途粉底


創立時間
2010
地點
簡介
Rachel K - 金蕊佳 CC霜 - 新一代的BB霜. 選美皇后亮麗肌膚的秘訣. **全線屈臣氏Rachel K化妝專櫃**
簡介
爱BB霜,更爱CC霜!

CC霜製作更加精細,是BB霜的改進版,它是集色彩調控,油控,美白,增白,保濕,防紫外線(SPF 35 PA++)等眾多優點於一身的色彩調控修顏乳。它通過增強自身的品質來改善我們的皮膚,平衡膚色,改善膚質,讓其濕潤有光澤並且富有彈性。讓您完美無瑕,拋開油膩,容光煥發。


韓國的測試報告顯示為什麼 CC霜比 BB霜更好!

減油膩
更美白
更亮白
更好的覆蓋
不刺激肌膚
更加滋潤
長效
更好的穩定性


有別於一般BB Cream的配方,CC Cream特別添加六種天然成分:


白茶精華:持續吸收、削弱及中和游離基,保護肌膚對抗日漸惡劣的環境因子,如污染、麈埃及空氣中的化學物質;並有效促進肌膚細胞免疫力,預防皺紋色斑。

綠茶茶葉精華:包含豐富抗氧化物,具有抗炎及天然消炎作用。

海洋深層水:提升肌膚彈潤度,增強肌膚滲透性。

澳洲堅果油:隨著年齡增長,人體皮脂的脂肪酸會逐漸流失;澳洲堅果油含有豐富的棕櫚油酸,是化妝品的無瑕抗老補給品。

天然維他命E:保護肌膚組織抵抗皮膚光老化的分解,減輕光老化對肌膚的傷害;有助撫平妊娠紋及淡化色斑。

表皮生長因子(Epidermal Growth Factor):刺激骨膠原增生,迅速修復肌膚。


下次會出粉餅分享文,亦要感謝pr給予這機會試它們公司產品,本來想1月尾出呢萹,遇上身體唔好情況,拖到現在先出文





主blog

其他blog
http://www.wretch.cc/blog/puipui0218
http://blog.qooza.hk/FANNY0218
http://www.fnb.hk/blog/16881






沒有留言:

張貼留言