Translate

2012年3月3日

Art Vacation 自助畫室,是第3次









24-2-2012


上一次來Art Vacation 自助畫室半年的事啦,今次受技安邀請再次去畫室,我知道自己無呢方面天份啦,有時不一定要畫得好另先上去,我志在去放鬆下自己,又同友人相聚,有d第一次見,當中大多數平時有約出來

今次約埋可愛yand妹妹一起去,本想叫埋好姐妹一起去,她剛去完另一間,最後無去到,我約了yand7;00在lai chi kwok,今次我呢個路痴唔路痴,我來了Art Vacation 自助畫室有2次,今次有yand 係度,仲有chalivy,是yand朋友,chalivy,要先去買野,我們上到去時見到小babi同pingping係度啦.仲有tata,跟住isa都來到.,主人家技安未到.另外,要感謝yanndy朋友幫我買晚餐,我食完後,發現Art Vacation 提供食物,Art Vacation 黃校長出來講幾怡,原來而家Art Vacation 提供婚禮,大家想來一個婚禮,可以向Art Vacation 借場地攪婚禮,黃校長講完後,我們開始畫啦.我太耐無去,當日無靈感想畫什麼,在自己電話找了好似好簡單,我畫完後好樣衰,我見識左技安可以畫另類圖畫,好似畢加索影子,yandy是我們最快完成一位,其他人話她似掃擾別人.yandy好可愛,有yandy先有咁多歡樂,今次在無靈感下可以完成自己的作品,都係好滿足

當晚一斑女仔有講有笑,我們接近12:00先去.,今次是好開心聚會,其實,有時畫畫唔一定會有什麼天份先可以去.當係去放鬆下自己一個活動都幾好


Art Vacation 是一間好好自助畫室,,我去了3次.畫室,畫室每位員工都好好,發現多了靚仔導師,希望下次再去過

大家有時間去下呢間,位於lai chi kwok


沒有留言:

張貼留言