Translate

2012年3月4日

lactacyd是我第一隻使用女性護理液,真係ok


25-2-2012

以前唔會專登買這些產品,只係使用普通沐浴露,有日發現某部位生粒粒,我先知某部位要特別保護,係女人不方便日子,更加感覺唔舒服,市面上女性護理液,選擇不太多,我只知道有lactacyd/eve/seba med,有日行屈記買了lactacyd,細支要42元,自己使用到現在未用完,真係好抵,我從中選了lactacyd,身邊有不少友人使用呢隻品牌,我使用了有1年,平日只會1星期使用1-2次,在經期不適先日日使用,使用`lactacyd後,某部位粒粒減少左,感覺好清爽,,連來經期時有d難聞味道都無,有效保護某部位,為什麼會買lactacyd,一來身邊友人會使用呢隻品牌,二來口碑好似幾好,起到好多泡泡,感覺好乾淨

潔淨:使用了呢支有1年,真係好乾淨
香味:無什麼味,

價錢:細支4元,買套裝會抵d

lactacyd是我第一支使用女性衛生潔膚液,給我都幾好感覺,原來特別部位要使用女性衛生潔膚液,lactacyd

微慱
http://weibo.com/fannywong1975










沒有留言:

張貼留言