Translate

2012年3月6日

寫文一向有個句講個句

上星期post左一萹蚊怕水試用文,其實,試用產品係夏天時使用,有位sis留言同我講好老實,無看過彈試用文好耐.今日在友台有位sis話看完詩琳個萹,又係講寫文老實,其他人不作評論,始終無論係試用定自費都好,寫一萹文出來花上不少心機同時間.我從寫blog開始,抱住忠於自己的態度去分享,我寫試用定自費產品,我以自己最真實情況去寫.我好少大讚某產品,徐非用到我要大讚,自問自己寫blog不及別人好,起碼寫每萹過得到自己,寧願試用機會少d,唔想因外在因素影響自己寫文態度,努力寫好自己的分享文先最重要,無論係好用定唔好用照寫出來,每人都有自己的定位

我認為不應太依賴網上口碑,有d野始終要自己親身去試.blogger不是ba身份,一件產品是否好用.因人而異,有d人會使用得好好,有d人使用後會變差都唔出奇,我每次看完別人文章後,先會去試下質地先

沒有留言:

張貼留言