Translate

2012年3月11日

分享使用CAUDALÍE保濕噴霧



上面個張未使用前,下面使用後


保濕噴霧徐了uriage之外,有次行sasa見CAUDALÍE見到保濕噴霧做特價,平時要100元,今次只須30元.我之前在網上見到有人話唔錯,我一用愛上,1月時又見有30元優惠,當然唔錯過啦.放一支在office使用,成日身在office,好易抽乾水份,要保持皮膚水份,通常放一支保濕噴霧在公司,呢支噴霧噴一噴,感覺充滿水份,使用後感覺好舒服,CAUDALÍE以葡萄萃取 來作為成份,葡萄萃取 有抗敏功效,我使用CAUDALÍE保濕噴霧有2年時間,呢支保濕不比uriage為差,輕輕噴一噴,平均分佈在面上

保濕:我認為呢支真係唔錯

噴咀設計:呢支方便,唔會噴唔到

價錢:我每次等特價先入手,30元好抵用


CAUDALÍE早年上be時有人講CAUDALÍE幾好用,當時分店唔多,後來,CAUDALÍE分店無晒,一無機會試到它的產品,sasa成為了CAUDALÍE代理,我有機會試到CAUDALÍE, sasa分店夠多,總有一間在附近,比以前方便好多


產品簡介
CAUDALIE葡萄籽保濕噴霧含純天然葡萄萃取物,其保濕成份有效美白肌膚,及即時改善缺水、暗啞問題,並舒緩過敏紅腫的情況。更能鎖緊肌膚水份及加強妝容持久貼服。還可作眼膜使用,有效保濕及去浮腫。


使用方法
可隨時隨地直接噴於面部。(可儲存於雪櫃內,待使用時取出,有效加強舒緩效果。) 亦可噴於化妝棉上,濕透後,敷於眼部位置作眼膜用。 

成份
100%葡萄萃取 Grape water - 抗敏感
Mineral salts礦物鹽、Polysaccharides多醣 - 柔軟、保濕

原產地
法國

適合膚質
任何皮膚


沒有留言:

張貼留言