Translate

2012年3月24日

試用dr swiss eye suem,改善唔到眼腫





24-3-2012

3月初收到DR SWISS邀請試用新品,係眼部用品.想起自己少寫眼部用品,之前使用GARNIER,DRSWISS原液產品在網上有唔錯口碑,今次有機會試下DR SWISS,我的眼部有眼腫問題存在,亦有眼袋問題,問題不算好嚴重,係眼腫比較困擾我.現在都市人每天上網.亦會有不少眼部問題出現,今次可以用下,呢支使用方法好簡單,把筆頭以look一look按摩幫助眼部去徐眼部浮腫,我使用有3星期時間,好似改善唔到眼腫問題,我覺得lok look下時有d拿眼,使用前後好似分別不大呢,反而在改善眼袋方面有些少效果,至於保濕都ok

去除浮腫 :我使用3星期時間,我覺得效果不明顯

眼袋 :呢個唔算太勁,使用有明顯改善

保濕l:我覺得保濕都ok

價錢:260元/15ml



整體來講,使用3星期時間dr swiss eye suem,我覺得不算太好用

「一筆‧去除浮腫、回復緊緻」
去除浮腫、眼袋專用成份氨肽及植物黃酮,再配以NASHA級透明質酸,高效飽水鎖水及緊緻眼肌。鈦金屬走珠設計,促進淋巴循環。配合穴位按摩,減退浮腫、眼袋及倦眼。
增強眼部淋巴微循環,擊退浮腫及眼袋
提升緊緻度及彈性,重塑眼部輪廓
高效補水,使疲倦眼睛回復光彩


 早晚潔面後,或需要為眼睛充電時使用。將走珠筆於眼肌四周輕柔滑動,待吸收後,再塗上其他眼霜或精華。再配以眼部按摩,發揮雙倍功效。每晚碌2至3筆,每晚為眼睛敷眼膜,重塑緊緻明眸。

沒有留言:

張貼留言