Translate

2013年8月6日

自家試用:分享使用biotherm biosource cleansing gel

今次分享另一支biotherm 磨沙,上次買野時BA俾了1支sample給我試,呢支較為保濕,適合秋冬使用,我已經用了2個月,biotherm出名是溫泉水系列,它的磨沙較為幼細,我覺得呢支有D洗唔乾淨感覺,起到好多泡泡,用後感覺不太亁,保濕都OK,呢支有磨沙粒子,它可當洗面同磨沙,兩者二合一產品,又不會傷皮膚,我已經用了2個月,皮膚比以前滑咗,今日先有同事讚我的皮膚靚咗,唔知有冇關係,我覺得呢支洗面又OK
潔淨:我覺得麻麻,有D洗唔乾淨感覺
起泡:起到不少泡泡
保濕:用後唔乾,感覺十分水潤
去角質:有磨沙功效,可以去徐厚厚角質
回購:未必會入手呢支
我會把呢支歸納半雷品,因為並不是完全太差,只是使用後有D洗唔乾淨感覺,但是,去角質又OK

沒有留言:

張貼留言