Translate

2013年8月7日

品牌試用:分享試用ultmall 骨膠原美容液

原來ultmall骨膠原美容液是我去melting搞活動時得到、一直影完相之後,放在電腦上一直忘記寫分享文,直到今日,清理電腦相片見到相片,一直無寫分享文,今日來分享呢支美容液、我對ultmall認識不深,因為網上對它的BA 評價不好,早年行萬0時BA成日走來sell野,因BA問題使我想試意欲大減,後來,JOIN活動時令我可以試下ultmall ,Ultmall一直以科研出發,研究不少新產品,呢支美容液在用了2星期後,我覺得保水唔錯、用後十分有光澤,ultmall 骨膠原美容液係幾好用,價錢太貴、2800元/6支
保濕:我覺得唔錯,皮膚看上去好水潤
修護:OK
潤澤:查上面並不太lup
價錢:2800元/6支
Ultmall 產品真的OK,只是怕BA 太hand sell

沒有留言:

張貼留言