Translate

2013年8月22日

超快做完facial

今日應邀前往位於太子skin mediucr center ,我book了6:00,我向公司拎了TIME OFF,因為我在屯門返工,公司附近有60x到太子,只須1小時就到了太子,美容院位於始創中心,我上到去,我本身有book時間,以為好快有得做,職員要我出示自己blog link ,好似我來白撞,又想起必廋站件事又再重演,我認自己不是好出名blogger ,我又唔係靠寫blog為生,寫blog只是放工後當興趣咁分享,如事者等了10分鐘、終於安排我入房,我以為係facial係90分鐘,我平時去做醫學facial都是90分鐘,今次安排我做光學儀器,並不是電波拉皮,点知美容師只是帮我洗面,有位治療師入來帮我full專用gel,,跟住打光,全個facial只是20分鐘,我平時有做光學facial,絕不會好似呢間咁求其,呢部機有在其他美容院,並不是20分鐘就做完
facial功效:單以20分鐘,做完都白淨
服務:今次以blogger身份,無sell 我,還可以
環境:樓上舖,地方適中
美容師手勢:今次有2位,有1位只是帮我洗面,另一位帮我做機,因為並不是做full set facial ,只是20分鐘,只可以話試做機
我覺得有些小不尊重我,我不會推介給朋友,呢間就算再找我,我不會再上去試做
原來BLOGGER是否出名好重要,出名得到比不出名更好服務,經過上次同今次有好深体會,我反正只是把寫blog 當興趣咁寫

MYBLOG
SINA 微博
instagram
twitte
FB專頁
BEAUTY
飲食

EMAIL
puipui1975@gmail.com

沒有留言:

張貼留言