Translate

2013年8月25日

自家試用:分享使用NUXE清潔MASK

之前有用過洗面/TONER等產品、3月的時候又入手nuxe清潔mask,今次分享nuxemasquerading cream clarflaunt clarifying cream mask用後感,用了5個月時間,因為是自費,可以用耐D時間慢慢分享,不用好似試用活動要好短時間出文,平時用清潔MASK一定有好乾感覺,Nuxe清潔mask就無呢個感覺,nuxe清潔mask fu上面變為透明色,大約fu5分鐘,再用水沖洗,用了nuxe清潔mask後,發現好似暗粒同黑頭相對少咗,平時有做facial,最近去做facial時,美容師話我少咗黑頭,我覺得nuxe清潔mask還不錯,價錢不算太貴,只是260元/50ml ,可以用到好耐,清潔mask不須日日用,1星期用1-2次
清潔功效:自己覺得還不錯,做到深層清潔效用,fu完之後乾淨好多
改善黑頭暗粒:我覺得真是少咗
P.S我發現用了nuxe清潔mask仲白淨咗,估吾到清潔mask可做到美白效果,正呀
呢個是我自費產品,只是個人分享
此產品在sasa買入
MYBLOG
SINA 微博
instagram
twitte
FB專頁
BEAUTY
飲食

EMAIL
puipui1975@gmail.com

沒有留言:

張貼留言