Translate

2013年11月5日

品牌試用:分享試用貴婦級日本品牌NTP至尊配方 – 納米鉑金精華 (乳液)

早前參加雅詩試用活動,就是試用NTP鉑金精華,主要功用是抗衰老 女人一到30好怕出現皮膚老化,就會物色抗衰老產品 .我對呢方面好隨緣,.我認好懶去用抗衰老產品,抗衰老產品價錢唔平呀,今次見NTP有試用,決定Join,估唔到今次有份 我已經用了10日左右,我覺得保水都OK,10日試用反映到係唔係咁有效果,我用了10日,而家天氣好亁澡,呢隻精華查上面又不會立痴痴,我覺得潤而不立 感覺唔錯,NTP來自日本,我用了鉑金精華已經有10日,感覺OK呀,呢支精華可當頸霜使用 ,
保濕:从10日試用,我覺得Ok
暗啞:使用後皮膚明顯有番光澤
清爽:查上面唔Lup,按摩致吸收. 
骨膠原:我真是唔知有冇效
價錢:1230元/60ml
銷售点:雅施
回購:老實講,未必會買 價錢太貴
以用了10日時間,NTP呢支精華尚算OK,冬天使用時十分吸收,質地感覺十分潤澤,呢支保濕唔錯,只是用了10日,發現皮膚水份彈性好咗 亦有皮膚亦白淨咗 十分啱冬天使用
產品由雅詩提供,今次是試用活動


沒有留言:

張貼留言