Translate

2013年11月24日

自家試用:ORIGINS GINGER BURST SAVORY BADY WASHS 好正呀



上年在ORIGINS買聖誕SET,其中1Set有沖涼液,用完100ml後,今年3月又回購ORIGINS GINGER BURST SAVORY BADY WASH.ORIGINS以天然為本,採用成份以天然為主,以科技生產有品質系列,今次想分享是少人夫BODY 系列,其實,上年KO了一支ORIGINS GINGER BURST SAVORY BADY WASH,因為覺得好用又再回購,250元/200ML一支啦,平均可使用3個月,有留意我的BLOG,知道我係ORIGINS FANS,每年都會去買一次ORIGINS,ORIGINS使用了5年,從未寮BLOG開始在使用ORIGINS,我本身身體比面部易敏感,要小心選擇BODY產品,ORIGINS姜味沖涼真係好用,使用後身體好滑,充滿姜味,感覺好似查了香水,易出到好多泡泡,我使用1年無敏感出現,ORIGINS面部比較多人講,反而BODY系列少人提,ORIGINS一向出品給到人信心,我使用ORIGINS GINGER BURST SAVORY BADY WASH倒在手掌上充滿姜味,我都幾喜歡呢隻味,使用後身體感覺好滑,又十分保水,ORIGINS GINGER BURST SAVORY BADY WASH價錢上比較貴.250元只有200ML真係好快KO完,ORIGINS似乎BODY產品真係好少人分享,可能ORIGINS主打面部護理為主,我覺得ORIGINS GINGER BURST SAVORY BADY WASH真係唔錯,我本身都係ORIGINS 忠實用家,

潔淨:使用後好乾淨,感覺唔錯

保水:使用身體感覺十分水潤

起泡:起到不少泡泡,十分溫和

香味:有些少姜味,我好喜歡啦

價錢:250元/200ml

回購:應該會再買
我的BLOG LINK
http://puipui.theztyle.com



沒有留言:

張貼留言