Translate

2013年11月24日

分享愛用洗甲水:SKINFOOD有修護作用洗甲水



早前屋企洗甲水ko完後,有次行去skin food見到新出洗甲水,之前曾買洗甲gel,不過,我覺得唔好用,我無買skinfood好耐.見到不是gel,又買來試下,一支80元,我就買了2支,我覺得呢支真係好用好多啦,卸到9成甲油,只須要2張化妝棉就可以了,以前會買平價洗甲水,平價洗甲水不知名地方制做.為二指甲健康,買番有品牌洗甲水,店員話呢隻有修護成份,又不會變黃 ,我使用了3個月了,開到秘二支了,我覺得skinfood美甲產品真係ok.今次買skinfood洗甲水 使用後無變黃,亦無難 味道  ,平時使用平平地 洗甲水發出好難聞香味 ,skin food洗甲水有d貴.要80元1支,最近有友人去泡菜國,託她代我買2支番來,SKINFOOD只買美甲產品,我真係覺得真係好用,呢支要小心擺放,因它是玻璃瓶,skinfood洗甲水卸得好乾淨

卸甲油:我覺得卸得好乾淨

香味:有淡淡花香,比一般品牌少難聞味道  

設計:玻璃瓶有d唔方便,拿上手好似好重,又怕手滑打破  

價錢:80元
我的BLOG LINK
http://puipui.theztyle.com



                                                                 

沒有留言:

張貼留言