Translate

2013年12月1日

頭髮保養:分享下近來愛用護髮素

今年9月時出了AVeda頭髮磨沙洗頭水,今次分享下AVEDA護髮素,以前的我好懶用護髮素,有日行入AVEDA測試頭髮,原來我的頭髮好唔健康,在店員介紹下買了啱自己洗頭水同護髮素,我揀了保濕較重洗頭水,因為冬天,要用保濕為主,今次先分享下aveda mosque irritant hydratant,呢支在洗頭水後使用,慢慢按摩頭髮吸收到頭皮底層以作修護,再用水沖乾淨,當模上頭髮時,感覺好滑 梳頭又不會打結,十分順暢,我用了呢支有3個月,本來好乾旱頭髮,而家每次感覺好水,呢支要330元/250ml,我覺得AVEDA真的幾好用,開架品牌同它真是無得比,,AVEDA成份無SLS,SLS對頭髮不好,為了頭髮健康轉用冇SLS洗頭水
修護:用了5個月頭髮髮質大有改善
頭皮敏感:我覺得有改善,頭髮比以前健康咗
改善頭皮痕養:我少了R頭髮,以前成日R頭,因頭髮太痕了,而家已經少了
揀選頭髮品牌:揀洗頭水要留意下有冇SLS成份
改善頭髮打結:日日用呢支,梳頭無乜打結
回購:已經用到第二支了,一定再買
如果唔知自己是什麼髮質,可以去aveda做下頭髮測試,從而可以清楚知道應該使用什麼頭髮用

沒有留言:

張貼留言