Translate

2013年12月1日

自家試用:分享下使用SHU BASE

我一向有買SHU粉底,今年4月個陣見到SHU出了限量版BASE,其實,它成日出限量版 今次見限量版又幾靚 我又入手SHU BASE,呢支BASE要用卜,我平日習慣用手,Shui base一向好出名 亦有朋友話好用,價錢唔平呀,要400元/30ll 我知道有不少Blogger都讃,我覺得唔好用呀,我覺得BASE唔夾我的膚色,用後發現面色白過末用前,份量好難控制,需然有不少人都話好用 .我真心覺得SHU BASE唔夾我,遮暇亦一般
遮暇效果:我覺得一般啦
美白:想美白用呢支就啱,包你用完好似白面書生,我用完真是感覺似病人
用法:它要用卜,我覺得比較麻煩/
份量控制:的確比較難控制
價錢:400元/30ML
回購:不會回購
呢個自費品,每人用出來效果,只可以講呢支同我唔夾

沒有留言:

張貼留言