Translate

2013年12月25日

分享試用藥師堂尊馬油

早前收到PR寄來馬油sample,今次要分享是日本品牌藥師堂尊馬油,馬油在日本流行了好多年,我在日本買過不同馬油品牌,我通常把馬油當身體潤膚霜,今次因應PR邀請,其實,今次不用出文,我喜歡以出文來分享,我已經用了3日,最近受天氣影響,令到身體皮膚十分乾燥,因為用錯沐浴露令濕疹番發,藥師堂馬油可以話係及時雨,今次因為用Sample,可用到1星期,馬油較為啱秋冬使用,我用了藥師堂馬油的3日時間,我覺得舒緩濕疹,我覺得呢隻馬油比我以前用品牌更保濕,平時查馬油有好油感覺,藥師堂馬油潤而不油,仲好吸收,我發現本來好痕皮膚,在呢3日有所舒緩,藥師堂馬油用了3日,我覺得保濕都OK,以我所知,馬油並不是每個品牌可用在面部,藥師堂馬油剛好用在面部,我未試過用上面部,我較喜歡當馬油是身體潤膚霜
保濕:用了3日,我覺得唔錯
改善濕疹:只是用了3日,當然不能立刻有改善,起碼舒緩濕疹出現不適
止痕:我用了藥師堂馬油,真是用了無咁痕
香味:馬油並冇香味,亦冇難聞香味  可以話無色無味
我覺得日本研發馬油真是好好保養品,亦是多功能產品
以我用馬油經驗,馬油較為啱用在身體上,秋冬用馬油會好D
馬油在日本興起10年,馬油徐了護膚品之外 亦有沐浴露/洗頭水/護髮素 ,只有香港無代理洗頭水同沐浴露
產品由藥師堂尊馬油提供

沒有留言:

張貼留言