Translate

2013年12月26日

分享下在屯門某A美容院平價脫毛昆人

在今年年初時去了屯門位於置樂某A字美容院試了脫毛,加上見宣傳單張有980元任脫一年,我見價錢真是好平呀,我衰貪平之下JION了,當我做了3次之後,我揀選比堅尼位,原來只是脫側邊,我問治療師何解脫咁少,我一心以為它脫埋中間,治療師話980元只是脫側邊,脫埋中間當另一個部位,說我Jion6500plan,比外面價錢平咗,我話無咁多現金,可容許我分2次俾,我先後在某A美容院做了6次脫毛,我每次去脫毛,美容院的人不停SELL,十分討厭,美容院採用最新冰點冷凍儀器 就是一點都不痛 只須5分鐘做完

脫毛功效:做了6次,毛毛生長係慢咗

服務:我覺得服務麻麻

環境:置樂店不算好大

推銷:我覺得它以平價吸引人,比堅尼有分部位,我見識少真是唔知

我唔開名啦,我不會再番去做

沒有留言:

張貼留言