Translate

2013年12月30日

自家試用:中伏呀,petites Goldstein mask令到我敏感

話說11月尾個陣在天水圍新開護膚品專賣店入手了petites gold egf eye mask,我用了3星期左右,它的保濕都OK,它要訓係度敷,我試過唔訓度個陣會甩,上星期去做facial時候,美容師話我眼部生了油脂粒,我平日好少生油脂粒,我幾怕美容師吉親我隻眼,美容師問我用了什麼搞到咁,想起我用了呢隻EYE MASK才出現,我最近停了使用,美容師話隻eye mask可能太潤了,唔啱我用呀,我用了3星期無咩效果,仲令我生油脂粒,真是激死我啦,呢個係我自己俾錢買,價錢不算太貴,130元/30對
保濕:我覺得OK呀
改善眼紋:無咩明顯效果,最抵死是令我生油脂粒
價錢:130元/30對
設計:我覺得唔係太方便,成日甩出來
我不會再買它了,我覺得唔好用,今次中晒

沒有留言:

張貼留言