Translate

2014年1月3日

自家試用:BODY LABO 身體磨沙好好用

上年9月時候去了行VCITY,BODY LABO原來在VCITY開了分店,之前曾用它的潤唇膏十分好用,已經停產了,有D可惜,BODY LABO由香港知名化妝師研發自家品牌,百分百香港制做,我入手它的沖涼Set(有丁沐浴露/磨沙/潤膚露),價錢係198元,我只是開了磨沙來用,我已經用了4個月了,是時候分享使用感想,身體磨沙有不同香味揀選 我揀選姜味,我好Like姜味沐浴產品,呢支粒子較粗,當用水起泡慢慢燮幼,十分得意呀,我大約1星期用1次,磨沙不能用太密,我覺得用後身體好滑,十分乾淨,有十分清香姜味,一邊沖涼一邊聞住姜味,十分醒神,感覺好舒服,呢支起到好多泡泡,BODY LABO姜味磨沙十分好用呀,用後又冇敏感,只是磨沙粒子粗咗D
乾淨:我覺得都幾乾淨
磨沙粒子:我覺得粗咗D,當用水起泡又會變幼,感覺好得得意
起泡:.呢支起到好多泡泡
香味:有清香姜味
回購:應該會再買
BODY LABO除了身體護理系列外,亦有護膚品
呢支是自購品,我知道BODY LABO有搵Blogger出試用文,但是,不會有我份,我只好自己俾錢買,BODY LABO身體磨沙覺得唔錯呀

沒有留言:

張貼留言