Translate

2014年1月3日

分享下自己寫BLOG心路經歷

YAHOO BLOG可以話係我第一個開始寫BLOG,由2007年年中開始寫下野,期間認識到一些朋友,現在無來往,我會感恩她們在最低落時期安慰我,曾經俾人不知原因下列黑名單,我一向對人都好好,反正成為過去了,曾寫過一些文章,令到某些人在我的BLOG攻擊我,曾想放棄不再寫BLOG,再想深一層,我無必要小部份人打擊去放棄,我的文筆不好,呢D事已經是過去式,我要多謝個班人打擊令我更堅定去分享想寫文章,現在回想起來 令我上了寶貴一堂,我在Yahoo度過不少開心日子,Yahoo blog問題不少,3年前轉來blogspot,亦開始在美容blog寫下野又Join,得到不少試用,近年來已經好少Jion兼冇人揾,我是不介意有冇試用,反正自費多D

BLOGGER一詞不知道由什麼時候開始有,我去活動同試用比同期一班blogger為低D 無法,我有正職要返,品牌活動主要在平日中午,我份工易請假 又唔想為了去活動專登請假,起碼有些成名,我不求成名,我要返工搵錢呀,我不否認香港有全職Blogger,別人的事不會理啦

有不少人對blogger有徧見,全因試用文全部都話好用,曾有人因blogger推介走去買了不啱用產品,blogger有苦自己知,試用活動主動權不在blogger手上,作為消費者要自己去判斷一下啦 唔好一味話blogger點點,買野前要自己思考下啦,不要把責任推在blogger身 ,我有寫blog,亦不會用推介/介紹等字眼,始終人人皮膚不同

好在寫beauty blog以來,冇人話我介紹不合用護膚品給她,可能我不出名,亦冇咩人攻擊我,近年來逐步轉形到飲食,blogger要走向多元化路線了

在寫blog上認識不少人,有部分成為朋友,我在寫blog有挫折 只要你唔好放棄,冇話堅持唔到,未來唔知可以寫到何時,短暫不會放棄寫blog

近年來對寫blog熱情有所減退,只要寫blog時間耐咗會出現呢D情況,blpgger都要返工揾踐過生活,全職blogger無幾個,香港要學新加坡有職業blogger冇咩可能,香港人對職業blogger有反應過度情況 正如某網有一班反blogger的人不斷出post攻擊某些知名blogger,好似別人做了什麼錯事,何必呢

我係不出名blogger,我愛忠於自己,現今寫blog風氣不同了,起碼依然熱愛寫blog,不是為別人去寫,而是為自己去

我見過有人問blogger點入行,blogger唔使入行,只要去blogspot/美容網站登記,就可以開始blogger生崖

我發現近年上開T網,亦有看見新人的文,全部只有官網圖片,實物相片都冇,要影相有幾困難 無相機的話 而家有智能手機可以影相 咁都可以叫分享,仲要求其寫當分享

我從07年開始在YHOO BLOG,Yahoo亦在上年12月byebye了,Yahoo曾帶給美好回憶,寫blog要面對別人對自己批評,我不是美女 寫blog從來無要美女才可以分享,有心分享的話,除了寫blog,近年多了不同途徑,真是好忙冇時間寫,分享上FB/Twitter/Inagstarm

我寫blog不求成名,只想快樂分享一下自己的飲食同beauty,寫blog最大得益並不是試用,可以認識一班啱傾blogger朋友,耐唔耐出來聚會 有人話blogger圈子黑暗,是非亦很多,幸好認識blogger全部都好好 blogger之間有真友誼 我相信呀

沒有留言:

張貼留言