Translate

2014年1月4日

自家試用:用了Annie'sway紅酒果凍敏感呀

上次入手了Annie'sway不同味果凍,用了q10好用 最近KO完,轉了另一隻紅酒 ,之前用Q10都冇問題,但是,我轉了紅酒果凍,我用了5次,Annie'dway紅酒果凍Fu上面時候 勁大陣紅酒味,我Fu上面之後有D吉面,已經用了精華打底 皮膚仲紅咗 本來以為係排毒,前天去ORIGINS做facial時,BA話我的皮膚好敏感,仲問我用了什麼 先想起最近轉洗面同果凍mask 身邊朋友話可能出在紅酒果凍mask身上,我用了Annie'sway紅酒果凍出來效果係一般,又一次証明同一品牌產品並不是隻隻好用,紅酒同我唔夾啦
保濕:我覺得一般啦
修護:因用了敏感,我覺得無咩用
香味:十分大陣紅酒味
回購:呢隻不會再買了
P.S因我Annie'sway紅酒果凍敏感,各位係敏感肌或對酒過敏的人 呢隻千其唔好買啦,我好少出現敏感,只有用錯野才會出現

沒有留言:

張貼留言