Translate

2014年1月5日

自家試用 :分享使用whoo后洗面乳

話說上年11月行TSW銀座時候,發現一間新開韓國護膚品專賣店,我入手了4件產品,女人明知自己屋企有不少差不多產品時,又想試下新野,今次要分享是近年來有不少提whoo后,TSW店做85折,Whoo后都有,店員話Jion埋有8折,whoo后洗面368,折實298元,我未買過咁貴洗面,Whoo后在網上有不錯評價,店長極力推介呢支,因為可以改善豆豆肌,我本身不是豆豆肌,店長話自己係乾性肌膚都用到,好似講到每種都用到,whoo后同雪花秀走同一路線,走中藥成份為主,我已經用了2個月了,呢支好有中藥味道,人蔘味好勁,我覺得好臭,我可能平時唔Like中藥,我本身皮膚係混合肌,冬天特別亁,始終個句護膚品人夾人,有朋友話好用,我覺得唔係太好用,我覺得有D亁,呢支用後好乾淨,直情乾淨到抽乾我的水份,韓國品牌出名香味重,whoo后冇咩香味,因為揀選韓國漢方中藥 中藥点會有香味
清潔:whoo后洗面都好乾淨,我的皮膚受唔到它的清潔力,對我來講有D乾
香味:好大陣人蔘味
起泡:起到好多泡泡
價錢:368元/200ML
回購:應該不會再買呢支了
今次唔post樣,近來敏感了,並不是用呢支

沒有留言:

張貼留言