Translate

2014年1月23日

品牌試用:KRACIE 3D MASK又幾好用

早前收到KRACIE試用品禮包,已經用了當中產品,今次來分享下KRACIE 3D保濕MASK,屋企有不少MASK,決定試下KRACIE 3D MASK,KRACIE新推出MASK以3D立體效果,昨晚已經用了KRACIE 3D MASK,KRACIE 3D MASK對我來講有些小大塊,我覺得KRACIE 3D MASK可以包得晒全面,成晚在屋企行來行去,KRACIE MASK冇咩甩出來,我覺得保濕又唔錯,今次只有1片MASK,等我清晒手上MASK,可能會入手KRACIE
保濕:我覺得幾保水 感覺唔錯
貼面:對我的面形來講有些小大塊,呢片十分貼面
潤澤:用後好有光澤,KKRACIE 3D MASK仲可以FU埋頸部,等頭部可以保水
回購:等我清下屋企的MASK就會入手KRACIE 3D. MASK
我覺得用KRACIE 3D MASK好似咸蛋超人,日本人真有心思

沒有留言:

張貼留言