Translate

2014年2月24日

自家試用:分享試用CURE去死皮潔面Gel

今日發現有1包忘記放了幾耐cure去死皮潔面gel,當然馬上用了它,cure已經退出香港市埸,有心不為晚,只是一包sapmle,我決定照分享,cure有不少人不會陌生,早年有blogger出試用文,我只是用了1包,用後感覺皮膚好滑,cure去死皮潔面gel用後幾乾淨,我以亁手濕面,用後感覺又唔亁,以1次效果來講,我覺得尚算乾淨
去死皮功效:1次效果來講,我覺得都OK
乾淨:用後幾乾淨,感覺又不太乾
質地:它是gel質地
香味:冇香味
我忘記了呢包存在,我好似去美容網站聚會時得到,應該擺了2年,屋企仲有不少saplme,有時間清下

沒有留言:

張貼留言