Translate

2014年2月12日

脫毛:分享下在EVEN BEAUTY脫毛分享

EVEN BEAUTY在屯門有好耐時間,呢間一直給與我的感覺唔錯 它不會硬sell客人一定要Join plan,它最近搬去柏麗廣場,近我的公司,自從上年5月做完一次,其間有去過別的美容院做脫毛,我覺得EVEN BEAITY服務真是好好多,今次依然脫比堅尼位,比堅尼位較為多毛,美容師十分細心先了解我的脫毛經驗,每人接受痛能力不同,美容師話我有一排冇來,其實有些小痛,我覺得不算太痛,美容師做完之後同我要注意事項,美容師大約同我打三下,每個人要打力道不同 由儀器去決定要打多少,脫毛大約10分鐘就做完,我係單次去做,我不太喜歡俾合約困死,EVEN BEAITY幾好地方,逐次去做都冇問題,EVEN BEAUTY亦有facial/body療桯
脫毛效果:先後做了2次,毛毛生長慢同幼細
痛感:我想大家好關心脫毛痛唔痛,每間美容院有不同脫毛儀器,今次做呢部有些小痛同熱熱感覺,好快冇野
服務:我來過4次,服務真的幾好
環境:.比舊店地方大D,感覺唔錯
房間:獨立房間,不用同其他人迫在一起
番做:我應該再去脫毛,短期不join plan
地址:屯門柏麗廣場地下
p.s 我係自費,單次680元,有得join plan,我冇問join plan價錢

沒有留言:

張貼留言