Translate

2014年2月9日

分享試做M6 FACIAL

話說星期六個陣打去四葉book時間做下facial,已經有一段時間冇去四葉,我今次揀選了較好facial,美容師話係新儀器,有助改善面部水腫同有V面功效,價錢980元,仲送1支B5 gel,,我book了3:30,當我準時去到,美容師帶我入房,以往有安排我把手袋放在儲物櫃,近來去時候,美容師直接帶我入房,當我訓上美容床時候,美容師話要去拎野,在3:45先開始同我做.每做完一pat又走開 ,又話今日用儀器好多人爭住用,我心想咁多人爭用,不如做番平日個D,美容師針l清又不算太痛,美容師又話我好忍得痛又不會大叫,我話晒做了10年以上facial,今次試M6 facial,其實減肥個部差不多,呢部吸頭細D,感覺唔錯,再做道入,成個流程:洗面-針清-消炎水降紅-Toner-用M6儀器-道入-fu mask-fu項膜-手膜,本來2小時可做完,最後要3小時才做完,仲要做完之後勁sell,我不斷話要趕番屋企,阿媽打電話催我 ,最後才甩身

FACIAL功效:有即時功效,明顯有面部輪廓,水腫有改善

服務:今次真的不滿意,我已經話唔join,不斷煩我,表明趕時間,煩足20分鐘才放人

環境:我由新元中舊店是客人 店鋪地方又大,有獨立房,今日安排雙人房,隔離床女人訓到發出嘈音

推介:我不會推介給身邊朋友,徐非覺得好才會埠介,它的服務已經嚇死人,美容院最忌硬sell,店員完全唔俾時間客人想清楚,呢個最討厭

我不會再join四葉,真是好煩人,呢個不是免費試用文,我係真金白銀join plan,四葉只是規模不大美容院 亦冇任何Blogger試用活動

沒有留言:

張貼留言